Sunday, May 1, 2011

walaupun lambat,nak jugak buat ~ (:

happy birthday to you ~
makan ubi kayu .
lalalalalala ~
happy birthday to you.
hoyey !
happy birthday cik ANIS SYAIKHAH BINTI MARZALAN !!
kau dah tua .
tua banyak dari aku.
hahahahahaha (gelak sambil buat gaya action kamen~)

hurm hurm hurm ~
ttatawu nak cakap ape.
maluuwww ~
hahahaha .

uit uit ~
dah setahun sebilik sesame .
mekaseh bersabar ngan aku.
wawawawawa~
sedih woo~
sem depan kalau tak sebilik ngan kau lagi.
"kacik" aku!
dah lah aku nih pemalu tahap gadis melayu terakhir zaman ini. ^_^
mekaseh banyak banyak.
teman aku makan.minum.bersusah payah meredah onak duri jalan penuh liku dan ranjau.
demi mencapai sebuah ..... (entah lah~ =,=")
dan yang paling penting layan HINDUSTAN ngan aku.hahaha
pape pon.jutaan terima kaseh atas segalanya.
YOU ARE THE BEST ROOMATE IN THE WORLD !
sem depan kau jangan sombong ngan aku taw.
^_^

mekaseh sebab kau sudi jadi mangsa bang bang boom .
oleh incik YAP dan YAYA .
kerana sudi menyumbangkan sesuatu yang sesuai (alamak!tak pas BM aku.)
untuk disimbah dengan KARI BELACAN + ditempek MAYONAIS + disembur TEPUNG GANDUM CAP SAUH .
terima kaseh daun keladi.
pengarah program cakap tahun depan lagi grand.
nantikan.hahahaha.

last but not least.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
MOGE PANJANG UMUR.
DIMURAHKAN REZEKI.
BLESSED BY ALLAH SWT EVERYDAY.
LIVE YOU LIFE TO THE FULLEST ~
^_^


nilah ANIS SYAIKHAH MARZALAN.
beday gegurl yang sudah TUA! (:
nih kira gambar paling hot nih.
hehehehehehehehe


ni pulak YAP~
pengarah program sangat bertauliah .
p/s : yap,nih gambar paling bulat yang aku bolah jumpa.wawawawawa .


nih pulak YAYA !
gambar paling gonjeng nih ~
hehehehehehe

oke.
selamat malam semua .
moga mimpi indah indah dan manis serta berkeju.

*hei anis syaikhah,gud luck sepeech ~   
^_^

No comments:

Post a Comment