Thursday, April 7, 2011

entry ini sangat buhsan dan panjang sebab saya tengah senget .

oke.memang tipoo.
takkan lah cik iemah nak offline.
sangat tipoo ! -_-'

baek.memang minggu yang totally sucks!
sangat sibuk.
dan hidup dah jadi macam zombie.


sebab dah banyak kerja yang aku tambunkan.
jadi terpaksa buat semua dengan pantas.
walaupun mengorbankan banyak benda.
tapi priority diutamakan! [:


serta ditangguhkan. -_-'

minggu depan ade speech lagi.
informative speech. ^-^


dengan segala bagai outline,text lagi.
hailah.
dah lah aku nih manusia yang pemalu.cepat nebes.
adrenalin berlumba lumba nak keluar kalau berdiri sorang sorang.
haih.
naseb lah.
kenapa pulak lah kena public speaking nih.
mencabar betul.
hoho.



to do list yang dipotong.

dengan final exam yang sangat pack.
sangat rapat.
dan sangat tuff .
paper ecology dan vertebrata digabungkan?
adei!
hari membunuh diri tuh.haha


gud luck pada sume sume yang akan exam.
yang akan bergelut bertempur berperang ber...
may Allah bless you oweys in every step . [:

tapi ta boleh balek lagi.
ade sukanun pulak.

buat pulak dekat sini.
ramai pulak tuh.
naseb baek seminggu jer.
kalau sebulan?
mawu aku bawak mak datang sini duduk sini.
tengok masjid kristal hari hari.
pergi mydin tiap tiap minggu.
makan nasi kerabu hari hari. 
hehehehe

dan akhirnya kem bersepadu.
WAJEB!
nih pun ramai jugak.
bersempit semuanya.
hohoho.



dan akhirnya saya dapat pulang!
dan bercuti panjang.
sampai raya!
boleh raya, boleh puasa dekat rumah.
berbuka kat rumah.
boleh makan banyak banyak !

rindu pada rumah!
rindu pada semua di rumah.






No comments:

Post a Comment