Tuesday, April 26, 2011

entri ini sangat buhsan kerana ditulis dalam keadaan separuh sedar =.="

hari saya sangat merdeka !


dari setiap due date.
setiap speech.
setiap outline =,="

sekarang dah boleh sangat sangat enjoy.
di bilik.
di hostel.
di mana mana sahaja.

kepada kawan kawan yang still lagi pekse.
good luck ! ganbatte !
belajar rajen rajen.
semoga dapat jawab ! ^_^


eyh eyh eyh !
nak gosip lor.
pasal dua orang nih .
dok ngumpat pulok dah.
law ngumpat depan takpe lah lagi.
nih dok ngumpat kat belakang belakang.
rasa macam nak sepak dua orang tuh naek langit atas sekali.
bagi tak jumpa langsung. =,="
bukannya senang aku nak benci orang.
tetiba kau pulak buat macam nih.
hangin weh !
benda kecik jer pon.
kalau cakap depan depan aku oke jer.
bukannya tak reti bahasa melayu sangat sampai dah tak reti nak hormat privacy kau.
aku pon ada privacy lah.
takkan lah aku nak kacau kau nak belajar.
lagipun lagipun,
memang lah aku dah habis pekse.
aku tahu lah nak hormat kau nak belajar untuk pekse.
heih !
menyampah lah ngan kau ! 
grrr ~
MySpace

lepas tuh lepas tuh ,
ari nih kan ada speech kan.
lepas tuh memang terasa giler ngan sorang nih.
tahu lah dia sangat terer buat bende tuh.
aku nih bukannya terer sangat.
bukannya hebat sangat nak buat bende tuh.
tapi takde lah tak pandai giler nak buat bende tuh. 
T.T


sangat kecik hati dan terasa hati.
first tyme rasa teruk macam nih .
rasa nak tidur sepanjang hari.


MySpace

benci lah dengan mereka!

MySpace

lagi satu lagi satu.
kene buat balek.
sebab sebab .
ade org buat plagiarism.
sangat sedih.
kene buat balek.

MySpace

oke.
selamat malam.
.

No comments:

Post a Comment